Często zadawane pytania
Gdzie jest moja przesyłka?
Możesz śledzić swoją przesyłkę tutaj: https://expedico.eu/tracking wystarczy wkleić numer przesyłki, które wysłaliśmy mailowo w momencie przygotowania zamówienia do wysyłki.
Czy mogę przekierować paczkę?
Oczywiście. Jeśli chcesz przekierować swoją paczkę, poczekaj na wiadomość od firmy kurierskiej Pocztex o dostawie, która zawiera również instrukcję przekierowania paczki.
Co się stanie, jeśli nie będzie mnie w domu w czasie dostawy?
Nie martw się – jeśli przesyłka nie zostanie doręczona, będzie na Ciebie czekać na poczcie przez 14 dni i będziesz mógł ją tam odebrać. Jeśli nie odbierzesz przesyłki w ciągu 14 dni, zostanie ona do nas zwrócona.
(This is for Slovenia – please add instructions for your country. For example: you can redirect your package, you can change the delivery time, there can be 2 more delivery attempts ect.)
Jak dokonać wymiany, zmienić na większy/mniejszy rozmiar?
Produkt możesz wymienić na dwa sposoby:
Wypełnij internetowy formularz wymiany produktu i dołącz go do zwracanej przesyłki (nie zapomnij wpisać na jaki numer wymieniasz). Proces ten się wydłuża, gdyż musimy poczekać, aż otrzymamy produkt, sprawdzimy go i wyślemy nowy. Link do formularza: https://portal.maneks.eu/reclamation/form?country=PL
Szybszym sposobem jest zwrócenie nam niechcianego produktu i jednoczesne zamówienie nowego. Jeśli chcesz zwrócić produkt wypełnij formularz zwrotu i postępuj zgodnie z instrukcją: : dodaj link do formularza zwrotu/zwrotu pieniędzy. Prosimy o dołączenie formularza do zwracanej przesyłki, a my, gdy tylko paczka dotrze do nas i zostanie sprawdzona, zwrócimy kwotę zakupu na Twoje konto. Produkt musi być zapakowany w oryginalne opakowanie i nieużywany.
Jak zwrócić produkt?
Jeśli chcesz zwrócić produkt, wypełnij formularz zwrotu i postępuj zgodnie z instrukcją: https://portal.maneks.eu/reclamation/form?country=PL. Prosimy o dołączenie formularza do zwracanej przesyłki, a my, gdy tylko paczka dotrze do nas i zostanie sprawdzona, zwrócimy kwotę zakupu na Twoje konto. Produkt musi być zapakowany w oryginalne opakowanie i nieużywany.
Nie zwracamy pieniędzy przekazem pocztowym. W formularzu konieczne jest podanie DOKŁADNYCH danych, jakie zostały podane w momencie składania zamówienia, w przeciwnym razie system nie przyjmie Twojego formularza.
Kto płaci za przesyłkę zwrotną?
Koszt opłaty pocztowej za odesłaną do nas paczkę ponosi nadawca. Nie przyjmujemy paczek z opłatą, czy potwierdzeniem dbioru i są one automatycznie zwracane nadawcy.
Co zrobić, jeśli produkt nie działa lub jest uszkodzony?
Bardzo nam przykro, jeśli otrzymałeś uszkodzony lub niedziałający produkt. Oczywiście reklamacja zostanie uwzględniona, jeśli udowodnisz to zdjęciem lub filmem. Wypełnij internetowy formularz wymiany produktu >> https://portal.maneks.eu/reclamation/form?country=PL<< lub napisz do nas na >>[email protected] << i załącz zdjęcie lub film przedstawiający uszkodzony produkt i wybierz opcję, że produkt jest uszkodzony, ale niedziałający (lub uszkodzony) produkt nie musi być do nas zwracany. Jak tylko otrzymamy wypełniony formularz online, wyślemy Ci nowy.
Nie otrzymałem wszystkiego – brakuje pozycji w paczce
Napisz do nas na >>[email protected] << i dołącz do wiadomości zdjęcie paczki (z widoczną etykietą na opakowaniu) z zawartością (otrzymane produkty) oraz czy popełniliśmy błąd w opakowaniu i wysłaliśmy do Ciebie niekompletną paczkę, pozostałą część zamówienia oczywiście wyślemy najszybciej jak to możliwe.
Otrzymałem niewłaściwy produkt
Napisz do nas na >>[email protected] << i dołącz do wiadomości zdjęcie paczki (z widoczną etykietą na opakowaniu) z zawartością (otrzymany produkt) oraz czy popełniliśmy błąd w opakowaniu i wysłaliśmy do Ciebie niewłaściwy produkt, naprawimy błąd tak szybko, jak to możliwe i wyślemy zamówiony produkt.
Jak mogę zamówić?
Wybierz ilość produktów, którą chcesz zamówić klikając na 1 sztukę, 2 sztuki lub 3 sztuki. Klikając przycisk Dodaj do koszyka, produkt zostanie dodany do Twojego koszyka internetowego. Możesz dodać lub zmienić ilość produktów w koszyku. Klikając przycisk Kontynuuj do kasy, dojdziesz do końca zakupu. Pod koniec zakupu należy podać wszystkie wymagane dane do dostawy, wybrać sposób dostawy i płatności oraz potwierdzić zakup klikając na przycisk Złóż zamówienie. Jeżeli zamówienie zostanie pomyślnie złożone, wyświetli się powiadomienie o pomyślnie złożonym zamówieniu z podsumowaniem zamówionych produktów i Twoimi danymi. Otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem na swój adres e-mail. Czasami nasze wiadomości są również ukryte wśród materiałów promocyjnych lub spamu, więc nie zapomnij też tam zajrzeć. Jeśli potrzebujesz pomocy w złożeniu zamówienia, jesteśmy dostępni pod adresem e-mail >>[email protected] << . Do prawidłowego złożenia zamówienia potrzebujemy: -imię i nazwisko -pełny adres -numer telefonu -adres e-mail -nazwa i ilość produktu, który chcesz zamówić. Zamówienie zostanie złożone za pobraniem.
Czy mogę zapłacić gotówką przy odbiorze?
Oczywiście. Do wyboru masz: płatność przy odbiorze, karta kredytowa lub PayPal. Jeśli potrzebujesz pomocy w złożeniu zamówienia, napisz do nas na >>[email protected] <<, a my złożymy zamówienie za Ciebie. Do prawidłowego złożenia zamówienia potrzebujemy: -imię i nazwisko -pełny adres -numer telefonu -adres e-mail -nazwa i ilość produktu, który chcesz zamówić. Zamówienie zostanie złożone za pobraniem.