Przykro nam, że wystąpił problem z naszym produktem. Warunkiem wymiany jest zniszczenie lub uszkodzenie produktu bez winy kupującego.

Procedura reklamacyjna:

  1. Wypełnij poniższy formularz.
  2. Zwróć produkt w oryginalnym opakowaniu na nasz adres zwykłą pocztą (nie Przesyłka polecona): GLS Kielce – Maneks plus d.o.o., Zagnańska 27, 25-563 Kielce. Prosimy pamiętać, że paczka musi zostać odesłana na wskazany adres tylko za pośrednictwem poczty na koszt kupującego. Paczki odesłane kurierem na koszt odbiorcy nie będą akceptowane.
  3. Dodaj formularz, który zostanie wysłany na poniższy adres e-mail, do paczki
  4. Jak tylko otrzymamy paczkę z powrotem, wyślemy nową na adres podany poniżej.

[gravityform id=2 title=false description=false ajax=true tabindex=49]