Ogólne warunki handlowe

Regulamin

Witamy na stronie internetowej o nazwie www.netscroll.pl, która jest prowadzona przez Maneks plus d.o.o. (zwana później: firmą). Strona internetowa powstała w celu informowania ogółu społeczeństwa o firmie i jej usługach. Prosimy Ciebie, abyś jako użytkownik postępował zgodnie z przedstawionymi poniżej warunkami. Poprzez przeglądanie lub korzystanie z naszej strony internetowej, potwierdzasz, że przeczytałeś te warunki, rozumiesz je, zgadzasz się z nimi i w całości je akceptujesz.

Właściciel strony internetowej zrobi wszystko, co w jego mocy, aby zagwarantować dokładność i szybkość danych na stronie. Jednocześnie zastrzegaja sobie prawo do zmieniania treści strony internetowej lub zakończenia aktualizacji w dowolnym momencie bez wcześniejszego powiadomienia i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za odnowienie tej strony. Właściciel strony może także zmienić usługi, produkty, ceny lub programy na tej stronie, w dowolnym czasie bez wcześniejszego powiadomienia. Przed użyciem danych ze strony internetowej, sprawdź dokładność informacji firmy. Wykorzystanie znaku towarowego właściciela strony internetowej jest dozwolone jedynie z uprzednio wyrażoną zgodą właściciela strony internetowej. Wszystkie teksty, zdjęcia i inna treść, które są wyświetlane na stronie internetowej, zostały wybrane i edytowane przez właściciela strony internetowej i stanowią jedynie dane informacyjne zebrane w celu prezentowania usługi na Maneks plus d.o.o.

STRONA INTERNETOWA NETSCROLL.PL

Ogólny regulamin sklepu online jest opracowany zgodnie z Ustawą Ochrony Konsumenta, Ustawą Ochrony Danych Osobowych, Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych i Ustawą o Komunikacji Elektronicznej, przestrzegają również międzynarodowych kodów handlu elektronicznego.

Ogólny regulamin określa działanie sklepu online, prawa i obowiązki użytkownika i sklepu online oraz kierują relacjami biznesowymi pomiędzy sklepem online i kupującym. Kupujący jest związany przez ogólny regulamin, który jest ważny w chwili zakupu (dostawa zamówienia online). Użytkownik jest uprzedzany o ogólnym regulaminie za każdym razem, gdy zamawia coś, a poprzez złożenie zamówienia wyraża zgodę i akceptuje regulamin.

Zakup w sklepie online NETSCROLL.PL jest możliwy po dokonaniu rejestracji. Użytkownik uzyskuje po rejestracji nazwę użytkownika, która jest identyczna z jego adresem email oraz hasło. Dzięki rejestracji, odwiedzający staje się użytkownikiem sklepu online.

CENY

Wszystkie ceny w sklepie online NETSCROLL.PL są zamieszczone w zł i zawierają 23% VAT. Ceny są ważne w czasie złożenia zamówienia i nie posiadają z góry określonej ważności- Oferta jest ważna do odwołania. Rabaty i inne sprzedaże rabatowe ogólnie nie są dodane.

Pomimo ogromnego wysiłku, aby zagwarantować najbardziej aktualne i dokładne dane, może wydarzyć się, że informacja dotycząca ceny nie jest poprawna. W tym przypadku lub, jeśli w trakcie przetwarzania zamówienia cena ulega zmianie, firma pozwoli klientowi na wycofanie się z zakupu.

METODY PŁATNOŚCI

Sklep online pozwala na następujące formy płatności:

Płatność przy odbiorze
Kupujący płaci dostawcy gotówką w trakcie dostarczenia zamówienia na adres kupującego

Pro forma na rachunku transakcyjnym sprzedawcy
Możesz zapłacić za towary poprzez pro formę na koncie transakcyjnym sprzedawcy.

KOSZT WYSYŁKI ORAZ METODY WYSYŁKI

Sprzedawca jest zobowiązany, aby dokonać oceny na podstawie zamówienia i dostarczyć możliwie najniższe koszty wysyłki.

Kupujący jest zobowiązany do do pokrycia kosztów wysyłki, kiedy towary są pobierane, z wyjątkiem:

•       przy zamawianiu pojedynczych przedmiotów, które oprócz opisu są opatrzone adnotacją: „opłata pocztowa wliczona w cenę” lub „bezpłatna wysyłka”,

•       opłata pocztowa jest zniesiona dla wszystkich produktów,

•       jeżeli wcześniej uzgodniono inaczej między kupującym a sprzedającym,

•       w przypadku, gdy kupujący chce pokryć koszty wysyłki z pro formą za zamówione towary. W czasie zakupu, klient jest zobowiązany do pokrycia kosztów wysyłki w trakcie dostarczenia towarów, z wyjątkiem poszczególnych przedmiotów, które posiadają opis lub uwagę: “opłata pocztowa włączona w cenę” lub  “darmowa dostawa”.

W przypadku dostawy zamówień na terytorium Republiki Słowenii, korzystamy z usługi dostawy świadczonej przez GLS. Zamówione produkty dostarczane są na adres, który podałeś jako adres wysyłki i naliczana jest opłata za płatność kartą kredytową poprzez UPN (nie ma płatności za przedpłatę ani płatność gotówkową tej opłaty). Dostawa odbywa się w większości przypadków w godzinach porannych. W przypadku, gdy nie możesz przyjąć swoich towarów w godzinach dostawy, możesz otrzymać je później w najbliższych stacjach serwisowych OMV lub w punkcie GLS. W przypadku wysyłania produktów do krajów członkowskich Unii Europejskiej, cennik usługi dostawy, która zaakceptowała dostawę, służy do obliczenia prowizji.

ZAMÓWIENIA TOWARÓW I PROCEDURA ZAKUPU

Klient może zamówić towary telefonicznie, poprzez e-mail lub internet za pośrednictwem strony internetowej. Możesz nam wysłać korekty lub dodatkowe informacje dotyczące zamówienia za pośrednictwem wiadomości email lub przez telefon. Informacje w zawartej umowie lub udzielona umowa są przechowywane na Maneks plus d.o.o., klient może uzyskać dostęp do umowy po uprzednio przesłanym zapytaniu w wiadomości email. Przed sfinalizowaniem zamówienia, konsument może zweryfikować zamówienie, gdzie możliwy jest pełen przegląd zamówienia, włącznie z ilością i ceną oraz możliwością poprawy wszelkich błędów. Tylko po potwierdzeniu tego wyboru zamówienie będzie wysłane. Jednak po zatwierdzeniu zakupu, klient może edytować swoje zamówienie poprzez e-mail lub telefon Maneks plus d.o.o., ale tylko do momentu, gdu towary zostaną wysłane.

Procedura zakupu:

Krok 1: Klient wybiera produkt, który chce i zaznacza ilość poprzez wybranie przycisku “dodaj do koszyka”. W przypadku zakupu kilku różnych przedmiotów, powtarzana jest procedura dla każdego przedmiotu. Kiedy wybór przedmiotów jest zakończony, klient może ocenić podsumowanie zamówienia. Po ocenie treści zamówienia, wybór jest potwierdzany poprzez kliknięcie przycisku “zakończenie zakupu”. Sklep online będzie wymagał od klienta wprowadzenia nazwy użytkownika i hasła, rejestracji lub zakupu bez rejestracji, poprzez wprowadzenie wszystkich informacji niezbędnych do dostarczenia zamówionego przedmiotu. Po zakończeniu rejestracji, proces zakupu jest ukończony poprzez wybór metody dostawy i płatności klikając na przycisk “potwierdź zamówienie”. 

Krok 2: Po dostarczeniu procesu zakupu, klient otrzymuje powiadomienie e-mailem, że zamówienie zostało zaakceptowane. Na tym etapie klient ponownie może przejrzeć treść zamówienia. W przypadku wystąpienia błędów w zakupie, klient ma także opcję anulowania zamówienia. Klient może anulować zamówienie w ciągu 2 godzin po dostarczeniu zamówienia drogą e-mailową lub telefoniczną. W przypadku anulowania poprzez e-mail, wymagane są w wiadomości następujące informacje:

W tytule wiadomości: Anulowanie zamówienia; w treści wiadomości: a) nazwa produktu, b) imię i nazwisko kupującego, c) adres kupującego.

Krok 3: Jeśli kupujący nie anuluje zamówienia, zamówienie zostanie później przetworzone przez sprzedawcę. Po otrzymaniu, sprzedawca sprawdza dostępność zamówionych przedmiotów i potwierdza zamówienie lub odrzuca je, jeśli brak jest dostępności. Po potwierdzeniu zamówienia, sprzedawca informuje kupującego poprzez e-mail o planowanym dostarczeniu przedmiotów. Jeśli towary są w magazynie, w ciągu trzech dni roboczych sprzedawca zapakuje odpowiednio towary i wysyła paczkę na adres klienta. Po otrzymaniu zamówionych towarów, klient otrzymuje fakturę poprzez e-mail, na adres emailowy dostarczony w trakcie składania zamówienia.

Umowa sprzedażowa pomiędzy sprzedawcą, a kupującym jest zawierana, gdy kupujący potwierdza zamówienie (kupujący otrzymuje email o statusie zamówienia, który jest zatytułowany Potwierdzone zamówienie). Od tego momentu, wszystkie ceny oraz inne warunki zakupu są stałe i dotyczą zarówno sprzedawcy i kupującego. Umowa sprzedażowa jest przechowywana elektronicznie na serwerze firmowym.

Użytkownik może w dowolnym czasie anulować rejestrację. Możesz tego dokonać poprzez dostarczenie sprzedawcy pisemnej deklaracji do anulowania rejestracji. Przed dokonaniem deklaracji anulowania rejestracji, użytkownik musi uregulować wszelkie zaległe długi ze sprzedawcą.

WSKAZÓWKI BEZPIECZEŃSTWA PRZED UŻYCIEM WSZYSTKICH PRODUKTÓW

Przed użyciem każdego produktu przeczytaj instrukcje. Każdy produkt musi być wypróbowany w bezpieczny sposób przed użyciem. Jeśli nie jesteś do końca pewien, w jaki sposób przetestować produkt lub, jeśli nie jesteś pewien czy produkt jest bezpieczny do użytkowania i uważasz, że może on zostać uszkodzony lub zranić osobę, która z niego korzysta, prosimy o zaprzestanie użytkowania tego produktu, poinformowanie sprzedawcy i zwrócenie produktu. Używasz wszystkie produkty na własną odpowiedzialność.

Staramy się, aby opisy wszystkich rysunków produktów były szczegółowe i dokładne. Niemniej jednak, nie możemy zagwarantować, że wszystkie przedstawione dane produktów i ich rysunki są całkowicie dokładne. W przypadku niepewności, sprawdź u sprzedawcy dokładność informacji.

FAKTURA VAT DLA FIRM

W sklepie internetowym netscroll.pl można wybrać opcję wystawienia firmie faktury wyłącznie w przypadku zamówienia 10 lub więcej produktów.

  1. Jeśli chcesz otrzymać fakturę na firmę, napisz do nas na adres [email protected] przed złożeniem zamówienia, a my przygotujemy dla Ciebie ofertę. W wiadomości wpisz żądaną ilość sztuk do zamówienia oraz dane swojej firmy (EU NIP, adres).
  2. Po opłaceniu oferty wyślij nam potwierdzenie dokonania wpłaty na ten sam adres e-mail, a zamówione produkty zostaną wysłane tego samego dnia (w przypadku wyczerpania zapasów zostaniesz o tym poinformowany z wyprzedzeniem i produkty zostaną wysłane natychmiast po otrzymaniu nowej dostawy).
  3. Fakturę na swoją firmę otrzymasz na skrzynkę e-mail.

ANULOWANIE ZAMÓWIENIA

Kupujący nie może anulować zamówienia w ciągu 2 godzin po przesłaniu zamówienia poprzez e-mail lub telefon.

Wprowadź w e-mailu następujące informacje:

W tytule e-maila: Anulowanie zamówienia

W treści wiadomości: a) nazwę produktu b) imię i nazwisko kupującego c) adres kupującego

DOSTARCZENIE TOWARÓW

Jeśli towary znajdują się w magazynie, sprzedawca w ciągu 3-7 dni roboczych odpowiednio zapakuje towary i wyśle paczkę na adres kupującego. Dodatkowo kupujący otrzyma także paragon.

W wyjątkowych przypadkach, gdy towary nie są dostępne w opisanym terminie, kupujący będzie powiadomiony o tym fakcie poprzez e-mail lub przez telefon.

Dostawa jest realizowana przez GSL.

Dostawa jest ważna dla Słowenii. Dla szybszych dostaw lub dostaw poza Słowenią, niezbędny jest kontakt telefoniczny lub e-mailowy.

PRAWO DO WYCOFANIA SIĘ Z UMOWY

W przypadku umów zawieranych na odległość lub umów zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa, zgodnie z Ustawą o Ochronie Konsumenta, konsument ma prawo do poinformowania nas w ciągu 14 dni o wycofaniu się z umowy, bez konieczności przedstawiania powodu swojej decyzji. Konsument jest osobą, która nabywa lub wykorzystuje towary i usługi do celów niezwiązanych z jego działalnością zawodową lub zarobkową. Możliwość odstąpienia na podstawie Ustawy o Ochronie Konsumentów nie dotyczy zatem osób prawnych.

Zgodnie z Ustawą o Ochronie Konsumentów w ciągu 14 dni od otrzymania produktu, konsument powinien powiadomić firmę (za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, na kontakt email: [email protected] lub telefonicznie 051414752), aby wycofać się z umowy lub zamówienia, bez konieczności podawania powodu swojej decyzji. Jedynym kosztem naliczonym kupującemu w związku z anulowaniem jest bezpośredni koszt zwrotu towaru (koszt wysyłki pokrywa kupujący). Klient musi zwrócić towary do sprzedawcy nie później niż 14 dni od wiadomości anulującej. Zalecamy poinformowanie nas przed zwróceniem ich do nas e-mailem lub telefonicznie pod numerem telefonu w celu ustalenia najlepszej metody zwrotu. Nie akceptujemy wysyłki z okupem.

Opis prawa do odstąpienia od umowy

Zgodnie z Artykułem 43, firma powinna zwrócić wszystkie otrzymane płatności bez opóźnienia lub przynajmniej w ciągu 14 dni od otrzymania powiadomienia o wycofaniu (lub powiadomić, jeśli kupujący nie posiada takiego prawa). Jeżeli konsument otrzymał już i wycofał towar, zwraca go lub przekazuje przedsiębiorstwu lub osobie upoważnionej przez przedsiębiorstwo do otrzymania towaru, niezwłocznie lub w ciągu 14 dni od powiadomienia o cesji, chyba że przedsiębiorstwo zaproponuje przyjęcie zwróconego towaru we własnym zakresie. Uznaje się, że konsument zwraca towar w odpowiednim czasie, jeżeli wyśle go przed upływem 14-dniowego terminu spłaty.

Przedsiębiorstwo może wstrzymać się ze spłatą otrzymanych płatności do czasu zwrotu zwróconych towarów lub do czasu przedstawienia przez konsumenta dowodu, że towary zostały odesłane. Z wyjątkiem przypadku, gdy przedsiębiorstwo oferuje możliwość przyjęcia zwróconych towarów we własnym zakresie.

UWAGA! Możliwość odstąpienia od umowy nie dotyczy osób prawnych.

Kupujący, który rezygnuje z umowy lub zamówienia musi zwrócić towar w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu i w niezmienionej ilości. W przypadku stwierdzenia, że na towarze powstała szkoda fizyczna lub że ilość nie zgadza się z ilością, kupujący jest zobowiązany do naprawienia wyrządzonej szkody. Odstąpienie od umowy nie jest rozpatrywane w następujących przypadkach:

•       jeżeli towary są uszkodzone, brudne lub mają widoczne ślady użytkowania (uszkodzenie fizyczne, kontakt z cieczą),

•       jeśli urządzenia elektroniczne zawierają dane użytkownika, obrazy, ustawienia,

•       w przypadku uszkodzenia, zabrudzenia lub braku akcesoriów, instrukcji lub innego związanego z nimi oprogramowania (lub złamania pieczątki zabezpieczającej), karta gwarancyjna

Formularz odstąpienia od umowy:

Kupujący, który rezygnuje z umowy lub zamówienia musi zwrócić towar w stanie nieuszkodzonym, w oryginalnym opakowaniu i w niezmienionej ilości. Jeżeli sprzedający stwierdzi, że zwrócony towar został uszkodzony lub że zwrócona ilość nie zgadza się, sprzedający ma prawo odmówić odstąpienia od umowy, a kupujący jest również zobowiązany do pokrycia wszelkich poniesionych szkód.

Odstąpienie od umowy nie jest rozpatrywane w następujących przypadkach:

Jeżeli towar lub akcesoria nie zostaną zwrócone w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu i w niezmienionej ilości;

Jeśli aparat lub oprogramowanie zawiera dane użytkownika, zdjęcia, ustawienia;

Jeśli plomba zabezpieczająca jest uszkodzona lub złamana;

W przypadku uszkodzenia lub braku instrukcji i karty gwarancyjnej;

W przypadku dostaw towarów, które ze względu na swój charakter są nierozerwalnie połączone z innymi przedmiotami;

Przy zakupie baterii, akumulatorów i pakietów akumulatorów, kabli, lamp, części składowych, po otwarciu plomby zabezpieczającej lub po wyjęciu oryginalnego opakowania;

W przypadku dostarczania modeli, które są częściowo lub całkowicie rozmontowane przez konsumenta;

Przy zakupie produktów jednorazowych i części zamiennych

Możesz edytować wycofanie z:

Za pośrednictwem formularza na stronie https://netscroll.pl/reklamacja/,

W elektronicznym formularzu na [email protected], w takim przypadku niezwłocznie potwierdzimy otrzymanie zawiadomienia o odstąpieniu od umowy.

Uznaje się, że złożyłeś oświadczenie o odstąpieniu od umowy w odpowiednim terminie, jeśli prześlesz je w terminie wyznaczonym do odstąpienia od umowy. Ciężar dowodu dotyczącego wykonania prawa do odstąpienia od umowy, o którym mowa w niniejszym artykule, spoczywa na konsumencie.

Formularz wypłaty można znaleźć w zakładce Reklamacja

Jeśli otrzymałeś już towar i odstąpiłeś już od umowy, musisz zwrócić towar w ciągu 14 dni od daty powiadomienia o odstąpieniu od umowy na nasz adres. Uznaje się, że zwróciłeś towar w odpowiednim czasie, jeśli odeślesz go przed upływem 14-dniowego terminu zwrotu. Produkty muszą zostać zwrócone w stanie nieuszkodzonym, w niezmienionej ilości i w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu. Produkty uszkodzone, produkty w zmienionej ilości oraz produkty w nieoryginalnym lub uszkodzonym opakowaniu nie mogą być zwrócone. Zwracamy produkty w paczce, a nie w formie listu.

Do zwracanych produktów należy dołączyć numer zwrotny, który otrzymałeś na swój adres e-mail, niezwłocznie po wypełnieniu formularza online do reklamacji. W przypadku odstąpienia od umowy pokrywasz jedynie koszty zwrotu towaru.

Jeśli już zapłaciłeś za zamówiony towar, zwrócimy wszystkie otrzymane płatności, które zapłaciłeś za zamówienie, nie wcześniej niż 14 dni po otrzymaniu zwróconej paczki.

W takim przypadku zwrócimy otrzymane płatności po otrzymaniu zwróconego towaru lub po dostarczeniu nam przez Ciebie dowodu, że odesłałes towar. W przypadku płatności kartą kredytową lub systemu PayPal, płatności dokonane po dostawie zostaną zwrócone przelewem na Państwa TRR. Numer TRR należy wpisać w internetowym formularzu reklamacyjnym.

Jeśli produkt nie działa prawidłowo lub nie spełnia Twoich oczekiwań, prosimy o kontakt z naszym serwisem technicznym pod numerem telefonu podanym na stronie internetowej www.NETSCROLL.PL lub napisz do nas na naszej stronie na www.NETSCROLL.PL, gdzie nasi konsultanci będą w stanie pomóc Tobie w niezbędnych wyjaśnieniach. W ten sposób unikniesz możliwego niewłaściwego użycia produktu i uszkodzenia samego produktu oraz ewentualnych uszkodzeń innych rzeczy.

Nie będziemy mogli uwzględnić produktów, w przypadku których stwierdzimy, że zostały uszkodzone w wyniku nieprawidłowego lub niewłaściwego użytkowania lub zachowania, co nie jest ściśle niezbędne do określenia charakteru, właściwości i działania towarów. Jeśli po odrzuceniu reklamacji zechcesz ponownie rozpatrzyć taki produkt, wyślemy go Tobie, obciążając Ciebie kosztami związanymi z dostarczeniem takiego produktu, lub możesz odebrać taki produkt pod naszym adresem.

WADA MATERIAŁU

Procedura dotycząca wady materiałowej:

Artykuł 37 Ustawy o Ochronie Konsumenta:

Sprzedawca musi dostarczyć towary konsumentowi zgodnie z umową i ponosi odpowiedzialność za wadę materialną.

Błąd jest istotny:

1. jeśli rzecz nie posiada właściwości niezbędnych do jej normalnego użytkowania lub do wprowadzenia do obrotu;

2. jeżeli rzecz nie posiada właściwości niezbędnych do konkretnego zastosowania, dla którego kupujący ją nabywa, ale które sprzedający znał lub powinien był znać;

3. jeśli rzecz nie ma żadnych cech i rozróżnień, które zostały wyraźnie lub domyślnie uzgodnione, lub nakazane;

4. jeżeli sprzedawca dostarczył rzecz, która nie odpowiada modelowi lub wzorowi, chyba że próbka lub wzór został przedstawiony wyłącznie do celów zawiadomienia. Przydatność towarów do normalnego użytku ocenia się w odniesieniu do normalnych towarów tego samego rodzaju i z zastrzeżeniem deklaracji sprzedawcy dotyczącej właściwości towarów, złożonej przez sprzedawcę lub producenta, poprzez reklamę, prezentację produktu lub oznaczenia na samych towarach.

W zakresie odpowiedzialności za wady fizyczne rzeczy stosuje się przepisy prawa regulujące zobowiązania, o ile niniejsza ustawa nie stanowi inaczej.

Artykuł 37 Ustawy o Ochronie Konsumenta:

Konsument może dochodzić swoich praw z tytułu wady rzeczowej, jeżeli poinformuje o niej sprzedawcę w terminie dwóch miesięcy od dnia wykrycia błędu. W powiadomieniu o błędzie konsument musi dokładniej opisać błąd i pozwolić sprzedawcy na zbadanie przedmiotu. Konsument może osobiście powiadomić sprzedawcę o błędzie, sprzedawca musi wystawić certyfikat lub przesłać go do sklepu, w którym przedmiot został zakupiony, lub do agenta sprzedawcy, z którym zawarto umowę.

Artykuł 37 Ustawy o Ochronie Konsumenta:

Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za rzeczywiste wady towaru, które pojawią się po upływie dwóch lat od momentu dostarczenia rzeczy.

Jeśli przedmiot umowy między sprzedawcą a konsumentem jest rzeczą używaną, sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za rzeczywiste wady towaru, które pojawiają się po upływie roku od dostarczenia rzeczy.

Uważa się, że błąd rzeczy istniał w momencie ekstradycji, jeśli wystąpił w ciągu sześciu miesięcy od ekstradycji..


Artykuł 37 Ustawy o Ochronie Konsumenta:

Konsument, który prawidłowo poinformował sprzedawcę o błędzie, ma prawo zażądać tego od sprzedawcy:

  1. usunąć wadę towaru, b) zwrócić część zapłaconej kwoty proporcjonalnie do wady, c) wymienić wadliwy towar na nowy, nieskazitelny, lub d) zwrócić zapłaconą kwotę.

W każdym przypadku konsument ma również prawo żądać od sprzedawcy odszkodowania za szkodę oraz zwrotu kosztów materiałów, części zamiennych, pracy, transferu i transportu produktów, które powstały w celu wypełnienia zobowiązań z poprzedniego ustępu niniejszego artykułu.

Prawa konsumenta, o których mowa w akapicie pierwszym, wygasają z upływem dwóch lat od dnia, w którym poinformował on sprzedawcę o wadzie rzeczowej.

GWARANCJA

Na wszystkie urządzenia elektroniczne w naszej ofercie posiadamy 6-miesięczną gwarancję. Gwarancja obowiązuje od daty odbioru towaru. Gwarancję można odebrać na swoim koncie.

Gwarancja nie ma zastosowania, jeśli dotyczy:
1. urazy fizyczne;
2. zużycie w wyniku użytkowania;
3. błędy wynikające z nieprawidłowego, niewłaściwego i niedbałego użycia przedmiotu.

Jeśli naprawa potrwa dłużej niż 45 dni, wymienimy produkt na nowy, a jeśli nie będzie to możliwe, zwrócimy pełną cenę zakupu produktu.

ZALECAMY WYSYŁKĘ SPRAWDZONĄ FIRMĄ KURIERSKĄ, ABY UMOŻLIWIĆ PRZESYŁKĘ.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Sprzedający zobowiązuje się do stałej ochrony wszystkich danych osobowych użytkownika. Zawarta umowa kupna będzie przechowywana w formie elektronicznej w firmie Maneks plus d.o.o. Usługodawca będzie wykorzystywał dane osobowe wyłącznie w celu realizacji zamówienia (wysyłanie materiałów informacyjnych, ofert, kont), pozostałej części komunikacji oraz informacji o ofertach specjalnych.

W żadnym wypadku informacje o użytkowniku nie mogą być przekazywane osobom nieupoważnionym.

W celu ochrony danych osobowych, użytkownik jest również odpowiedzialny za zapewnienie bezpieczeństwa swojej nazwy użytkownika i hasła oraz odpowiedniej ochrony oprogramowania (antywirusowego) swojego komputera.

OCHRONA DANYCH

Twoje dane osobowe będą starannie chronione zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dane uzyskane przy zamówieniu towaru zostaną wykorzystane do przesyłania ofert, rachunków i innych niezbędnych kontaktów handlowych między Tobą a sprzedawcą. W celu ochrony danych osobowych, użytkownik jest również odpowiedzialny za zapewnienie bezpieczeństwa swojej nazwy użytkownika i hasła oraz odpowiedniej ochrony oprogramowania (antywirusowego) swojego komputera.

Dostępność informacji

Sprzedający zobowiązuje się zawsze dostarczać kupującemu następujące informacje:

Tożsamość firmy (nazwa i siedziba, numer rejestracyjny),

Dane kontaktowe umożliwiające szybką i efektywną komunikację (e-mail, telefon),

Podstawowe cechy towarów lub usług (w tym usług posprzedażowych i gwarancji);

Ostateczna cena towarów lub usług, w tym podatków, lub metoda obliczania ceny, jeżeli ze względu na charakter towarów lub usług nie może być obliczona z wyprzedzeniem,

Dostępność produktów (każdy produkt lub usługa oferowane na stronie powinny być dostępne w rozsądnym czasie);

Warunki płatności, warunki dostawy produktu lub wykonania usługi (sposób, miejsce i termin dostawy),

Informacja o ewentualnych dodatkowych kosztach przesyłki, dostawy lub wysyłki lub ostrzeżenie o możliwości powstania takich kosztów, jeśli nie można ich wcześniej obliczyć,

Ważność oferty

Warunki, terminy i procedury w przypadku odstąpienia od umowy; ponadto, czy i w jakim zakresie koszty zwrotu towarów,

Wyjaśnienie procedury reklamacyjnej, w tym wszelkie informacje kontaktowe lub dane kontaktowe klienta,

zapoznanie się z odpowiedzialnością za rzeczywiste błędy,

możliwość i warunki świadczenia usług posprzedażowych i dobrowolnej gwarancji w razie potrzeby,

Podczas ładowania strony mogą wystąpić błędy, których nie możemy naprawić i za które nie jesteśmy odpowiedzialni. W przypadku dużych odchyleń cenowych lub danych technicznych, powiadomimy Cię o tym przy zamówieniu.

Pozasądowe rozstrzyganie sporów i inne środki prawne

Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby rozstrzygać ewentualne spory polubownie, a jeśli nie jest to możliwe, to do rozstrzygania tych sporów właściwy będzie sąd w Lublanie.

Informacja o wpisie do rejestru wraz z wpisem do rejestru i numerem wpisu:

Długi tytuł PRS: MANEKS PLUS, usługi online, d.o.o.

Numer identyfikacji podatkowej: 79204236

Numer ewidencyjny: 6647740000

Status: PODMIOT GOSPODARCZY JEST MOŻLIWY

Podatnik: tak (SI79204236)

Działalność TSmedia: Sklep internetowy i sprzedaż przez telefon

SKD: G47.910 – Sprzedaż detaliczna drogą pocztową lub przez Internet

SRG 2014/32405 AJPES Ljubljana

Data wpisu: 18.7.2014

ROZWIĄZANIE KONFLIKTU
Strony starały się rozwiązać spór za obopólną zgodą, w taki sposób, że strona przekazała skargę na adres e-mail firmy lub telefonicznie, a firma podejmie decyzję w sprawie sporu w ciągu trzech dni roboczych. W przypadku, gdy nie można rozstrzygnąć sporu za porozumieniem stron, można wszcząć postępowanie przed sądem. https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=EN

KODEKSY POSTĘPOWANIA

Nie ma żadnych kodeksów postępowania..

ZWROT KOSZTÓW ZAKUPU
Jeżeli nabywca odstąpił od umowy lub kontraktu zgodnie z warunkami odstąpienia, przedsiębiorstwo zwróci wpłacony zakup za pośrednictwem TRR w terminie 14 dni od otrzymania towaru. Zwrot w gotówce nie może być dokonany.

PLATFORMA DO ROZSTRZYGANIA SPORÓW

15 lutego 2016 r. Komisja Europejska przygotowała platformę do pozasądowego rozstrzygania sporów. Konsumenci mogą w ten sposób rozstrzygać spory związane z zamówieniem online bez udziału sądu. Platforma rozstrzygania sporów jest dostępna pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Więcej informacji na temat Platformy Rozwiązywania Sporów jest dostępnych na stronie internetowej: http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_sl.htm.

Firma Maneks plus d.o.o., zgodnie z normami prawnymi, nie uznaje żadnego wykonawcy pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich za właściwego do rozstrzygnięcia sporu konsumenckiego, który konsument może wszcząć zgodnie z Ustawą o pozasądowym rozstrzyganiu sporów konsumenckich.

KOMUNIKACJA

Firma Maneks plus d.o.o. będzie kontaktować się z użytkownikiem za pośrednictwem urządzeń komunikacyjnych tylko wtedy, gdy użytkownik ten stanowczo nie wyrazi sprzeciwu. Reklamy elektroniczne i/lub wiadomości SMS będą zawierały następujące elementy:

Wyraźnie i jednoznacznie będą oznaczane jako komunikaty reklamowe,

Nadawca będzie widoczny,

Różne kampanie, promocje i inne techniki marketingowe będą oznakowane jako takie.

Warunki uczestnictwa w nich zostaną również jasno określone:

Sposób wypisania się z subskrypcji wiadomości reklamowych będzie łatwy do pokazania

Życzenie użytkownika, aby nie otrzymywać wiadomości reklamowych, będzie przez HS plus d.o.o. wyraźnie respektowane.

OPINIE / KOMENTARZE UŻYTKOWNIKÓW

Opinie i komentarze użytkowników oraz recenzje produktów napisane przez klientów są częścią funkcjonalności sklepu, które są przeznaczone dla społeczności użytkowników. Sprzedawca dopuszcza możliwość pisania opinii przez każdego zarejestrowanego użytkownika sklepu, a przed ostateczną publikacją, sprzedawca dokona jej recenzji. Sprzedający nie będzie publikował opinii lub wypowiedzi, które są w jakikolwiek sposób obraźliwe, nieprzyzwoite lub w opinii Sprzedającego nie przynoszą korzyści innym użytkownikom i odwiedzającym.

Wysyłając opinię lub komentarz, użytkownik wyraźnie zgadza się z warunkami użytkowania i zezwala świadczeniodawcy na publikację części lub całości tekstu we wszystkich mediach elektronicznych i innych. Sprzedawca ma prawo do korzystania z treści w określonym czasie i w każdym celu, który leży w interesie handlowym świadczeniodawcy, włącznie z publikacją w reklamach lub innych komunikatach marketingowych. Jednocześnie autor opinii oświadcza i zapewnia, że jest właścicielem praw materialnych i moralnych do pisemnych opinii i komentarzy oraz że prawa te są przenoszone w czasie na firmę Maneks plus d.o.o.

DODATKOWE WYJAŚNIENIA DOTYCZĄCE ZAKUPU

Zgodnie z Kodeksem Obowiązkowym, kupujący jest zobowiązany do przejęcia pakietu i zapłacenia okupu. Jeżeli kupujący zamówiony towar wysłany z sumą ubezpieczenia w żadnym wypadku nie przejmie i zostanie zwrócony na adres firmy po upływie 15 dni okresu oczekiwania na poczcie, nie będzie to uważane za odstąpienie od umowy, ponieważ jest ona nadal ważna i stanowi jednostronne, niezapowiedziane odstąpienie kupującego od umowy. Jeżeli kupujący nie odbierze przesyłki, czynność ta powoduje stratę finansową dla przedsiębiorstwa. W przypadku braku zapłaty kupujący jest zatem odpowiedzialny za pokrycie kosztów wysłania i odesłania / zwrotu produktów do firmy, za co sprzedający wystawi fakturę, którą kupujący jest zobowiązany uregulować, ponieważ umowa nie została rozwiązana. W przypadku zwłoki w zapłacie, wystawienie faktury jest rozliczane z reklamacją. Należności są zarządzane przez firmę zewnętrzną. W przypadku fałszywych zamówień, w ramach nadużycia, przekazujemy adres IP do dalszego przetwarzania. Koszty nieprzeniesienia wynoszą 25,00 EUR bez podatku VAT i obejmują koszty administracyjne, koszty opakowania, wysyłki i zwrotu.

DEKLARACJA O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH

Firma Maneks plus d.o.o. szanuje i chroni Państwa prywatność. Przeczytaj dalej, jak obchodzimy się z Twoimi danymi osobowymi.

Niniejsze oświadczenie o ochronie prywatności opisuje sposób postępowania z danymi dostarczonymi lub zebranymi przez nasze platformy cyfrowe, które umożliwiają odwiedzającym dostęp do naszej strony internetowej i korzystanie z naszych usług. Niniejsza Polityka Prywatności jest zgodna z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych UE, jak również z prawem lokalnym.

Podstawa prawna przetwarzania danych

W przypadku przetwarzania danych osobowych związanych z umową lub ewentualną umową z tOBĄ, podstawą prawną przetwarzania jest fakt, że dane osobowe są niezbędne do realizacji umowy handlowej z tOBĄ lub przed zawarciem umowy. Jeżeli podstawą prawną przetwarzania danych jest twoja zgoda, masz prawo w każdej chwili wycofać swoją zgodę, jednak nie wpływa to na legalność przetwarzania danych przez firmę Maneks plus d.o.o. w okresie poprzedzającym wycofanie zgody. Jeżeli przekazujemy dane osobowe organom ścigania lub innym agencjom rządowym, udostępniamy dane osobowe Użytkownika, ponieważ mamy do tego prawny obowiązek.

Powód i cel gromadzenia danych osobowych przez Maneks plus d.o.o.

Główne kategorie danych zbieranych przez Maneks plus d.o.o. oraz główne cele zbierania danych zostały opisane tutaj:

W ramach ogólnych procesów biznesowych firmy Maneks plus d.o.o.

Zbieramy dane osobowe dotyczące osób odwiedzających stronę, klientów, dostawców (w tym osób trzecich jako usługodawców). Informacje te mogą obejmować imię i nazwisko osoby fizycznej, dane kontaktowe i inne informacje niezbędne do prowadzenia interesów z Tobą lub Twoją organizacją.

Aby pomóc w zapytaniu

Użytkownik może wyrazić zgodę na przesyłanie danych osobowych, w tym swojego imienia i nazwiska, adresu e-mail lub innych informacji kontaktowych, kontaktując się z nami telefonicznie, pocztą elektroniczną, korzystając z naszych platform cyfrowych lub innych kanałów komunikacji. Te dane osobowe pozwalają nam odpowiedzieć na wymagania dotyczące informacji o użytkowniku w celu przygotowania odpowiednich kroków i ofert zakupu produktów, tak abyśmy mogli odpowiedzieć w przypadku gwarancji lub innych wymagań dotyczących roszczeń.

Kupujący i potencjalni nabywcy

Gromadzimy dane osobowe klientów i potencjalnych klientów, w tym imiona i nazwiska, dane kontaktowe, informacje o płatnościach i kartach kredytowych, informacje kredytowe i inne informacje, ponieważ potrzebujemy ich w kontaktach z osobami lub organizacjami. Możemy przekazać te dane partnerom logistycznym, aby mogli oni zorganizować zamówienie, w tym dostawę produktów. Automatyczne gromadzenie danych o narzędziach cyfrowych pozwala nam dbać o bezpieczeństwo naszych użytkowników. Automatyczne gromadzenie danych o narzędziach cyfrowych pozwala nam dbać o bezpieczeństwo naszych użytkowników.

Rozwój biznesu

Dane osobowe, którym Państwo ufają, lub które są zbierane automatycznie w naszych narzędziach cyfrowych, zostaną wykorzystane w celu lepszego poznania naszych produktów i rozwiązań oraz staną się podstawą dla odpowiednich wiadomości i ofert w kontakcie z nami. Dane osobowe będą wykorzystywane w celu ulepszenia produktów, procesów, strony internetowej.

Komunikacja rynkowa

Za zgodą użytkownika, jeżeli jest to wymagane, możemy wykorzystywać jego dane osobowe w celu informowania go o firmie Maneks plus, doo business, produktach i usługach d.o.o. Jeżeli użytkownik nie chce, aby firma Maneks plus d.o.o. wykorzystywała jego dane osobowe w ten sposób lub jeżeli nie chce otrzymywać dalszych informacji, może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania wiadomości. Na dole różnych kanałów komunikacji można znaleźć link do wypisania się z subskrypcji lub skontaktować się z nami za pomocą poczty elektronicznej lub elektronicznej w celu wypisania się z subskrypcji. Usuniemy Twoje informacje z naszych systemów w ciągu dwóch miesięcy od otrzymania rezygnacji, chyba że przechowujemy i przetwarzamy Twoje informacje na innej podstawie prawnej niż Twoja licencja.

Ankiety dla odwiedzających i kupujących

Dane osobowe osób odwiedzających naszą stronę mogą być zbierane w ramach ankiety Maneks plus usługi i produkty d.o.o..

Uwzględnienie preferencji odwiedzających i klientów

Dane osobowe osób odwiedzających naszą stronę lub klientów mogą być zbierane w celu dostarczenia konkretnych produktów i uwzględnienia interesów klientów.

Zgodność z przepisami

Możemy zbierać dane osobowe w sposób wymagany lub dozwolony przez prawo. Dane osobowe i nieosobowe, które zbieramy, są traktowane jako poufne i nie będą sprzedawane ani ujawniane stronom trzecim, z wyjątkiem wyjątków wymienionych w niniejszym oświadczeniu.

W jaki sposób gromadzimy Twoje informacje

Informacje, które nam Państwo podają, są zbierane, gdy kontaktują się Państwo z nami w sprawie produktów, usług lub informacji, rejestrują się na naszych stronach internetowych, uczestniczą w forach publicznych lub innych działaniach w ramach naszych narzędzi cyfrowych, odpowiadają na ankiety klientów lub w inny sposób komunikują się z nami. Dane są gromadzone za pomocą różnych technologii, takich jak „cookies” (link do polityki dotyczącej korzystania z cookies).

Nie będziemy przekazywać Twoich danych osobowych innym osobom, za wyjątkiem wyjątkowych przypadków, w następujących przypadkach:

Kiedy firmy stowarzyszone lub strony trzecie świadczą usługi w naszym imieniu, na przykład, odpowiadają na Twoje zapytania, lub dostarczają pakiety i usługi dla klientów itp. Firmy te nie mogą wykorzystywać Twoich danych osobowych do celów innych niż te, które są wymagane przeze mnie lub wymagane przez prawo.

Kiedy udostępniamy dane osobowe w przedsiębiorstwie lub osobom trzecim w celu zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony naszych klientów, chronimy nasze prawa i własność zgodnie z procedurami prawnymi lub w innych przypadkach, jeśli w dobrej wierze uważamy, że ujawnienie jest wymagane przez prawo.

Twoja kontrola i Twoje decyzje

Zapewniamy Tobie pewne kontrole i decyzje dotyczące gromadzenia, wykorzystywania i udostępniania Twoich informacji. Zgodnie z lokalnym prawem, kontrola i podejmowanie decyzji z Twojej strony może obejmować następujące punkty:

Możesz zmienić swoją decyzję dotyczącą subskrypcji, otrzymywania wiadomości i powiadomień.

Możesz zdecydować, czy chcesz, abyśmy otrzymywali od nas wiadomości marketingowe o produktach i usługach, które naszym zdaniem mogą Cię zainteresować.

Możesz wybrać, czy chcesz otrzymywać powiadomienia z reklam ukierunkowanych sieci reklamowych, dostawców usług wymiany danych, analizy rynku i innych usług.

Możesz poprosić o dostęp do swoich danych osobowych, które poprawiają niedokładne lub niekompletne informacje, a w pewnych okolicznościach możesz poprosić o zachowanie informacji, które przechowujemy o Tobie z Twoich akt (prawa osób fizycznych).

Użytkownik może egzekwować lub kontrolować swoje kontrole i decyzje lub żądać dostępu do swoich danych osobowych, kontaktując się z nami lub kontaktując się z nami za pomocą wiadomości i zgodnie z podanymi instrukcjami. Należy pamiętać, że możemy nie być w stanie dostarczyć określonych produktów i usług, jeśli użytkownik nie zezwoli nam na gromadzenie jego danych osobowych, a niektóre z naszych usług mogą nie być w stanie uwzględnić jego zainteresowań i preferencji. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących konkretnych danych osobowych użytkownika, które przetwarzamy lub przechowujemy, prosimy o kontakt z Maneks plus d.o.o na piśmie. Odpowiemy na Twoją prośbę w ciągu jednego miesiąca, z możliwością przedłużenia terminu o dodatkowy miesiąc. W przypadku przedłużenia terminu, powiadomimy Ciebie o tym w ciągu miesiąca od otrzymania Twojej prośby.

Bezpieczeństwo, integralność i przechowywanie danych

Bezpieczeństwo, integralność i poufność Twoich informacji jest dla nas niezwykle ważna. Nasza grupa stosuje techniczne, administracyjne i fizyczne środki bezpieczeństwa mające na celu ochronę danych przed nieuprawnionym dostępem, ujawnieniem, wykorzystaniem i modyfikacją. Od czasu do czasu dokonujemy przeglądu naszych procedur bezpieczeństwa w celu uwzględnienia najnowszych, najnowocześniejszych technologii i metod. Należy pamiętać, że pomimo naszych najlepszych starań, żadne środki ostrożności nie są niepełne lub takie, których obejście byłoby niemożliwe. Będziemy przechowywać Twoje dane osobowe tak długo, jak będzie to konieczne dla celów określonych w niniejszym oświadczeniu o ochronie prywatności, chyba że dłuższy okres przechowywania jest wymagany lub dozwolony przez prawo. Będziemy regularnie uaktualniać te informacje w celu zapewnienia ich aktualności.

Zmiany w niniejszym Oświadczeniu o Ochronie Prywatności

Czasami możemy zmienić to stwierdzenie, dostosowując je do najnowszych technologii, praktyk przemysłowych, wymogów prawnych lub do innych celów. Ważna wersja oświadczenia o ochronie prywatności zostanie opublikowana na naszych platformach cyfrowych. Zalecamy regularne monitorowanie oświadczenia o ochronie prywatności, jeśli jest to wymagane przez obowiązujące prawo, przed wprowadzeniem zmian uzyskamy zgodę użytkownika.

Komentarze i pytania

Jeśli masz uwagi lub pytania dotyczące niniejszej Polityki Prywatności, prosimy o kontakt z Maneks plus d.o.o w formie pisemnej. Jeśli nie jesteś zadowolony ze sposobu, w jaki obchodzimy się z Twoimi danymi osobowymi, możesz złożyć skargę. Należy skorzystać z danych kontaktowych podanych na końcu niniejszego oświadczenia. W przypadku złożenia skargi należy podać nam swoje dane kontaktowe w firmie Maneks plus d.o.o. W ciągu 30 dni firma Maneks plus d.o.o. rozpatrzy skargę i odpowie na nią. Jeżeli uważasz, że firma Maneks plus d.o.o. nie rozpatrzyła Twojej skargi prawidłowo, możesz złożyć odwołanie do pełnomocnika ds. informacji, Zaloška cesta 59, 1000 Ljubljana, gp.ip(at)ip-rs.si, https://www.ip-rs.si/

Prywatność i Pliki Cookie

Dane osobowe naszych użytkowników są jednym z obszarów, na które zwracamy szczególną uwagę. Musimy zapewnić, że wszystkie wymagania są nie tylko spełnione, ale w miarę możliwości osiągnięte, ponieważ jesteśmy świadomi delikatnego charakteru tego obszaru.

Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, administrator sklepu internetowego NETSCROLL.PL, Maneks plus d.o.o., jest zobowiązany do ochrony danych osobowych swoich użytkowników.

NETSCROLL.PL gromadzi następujące dane użytkownika dla celów biznesowych:

Imię i nazwisko;

Adresy dostarczenia;

Firma lub spółka. nazwa osoby prawnej (jeżeli użytkownik jest osobą prawną);

Numer podatkowy osoby prawnej (jeśli użytkownik jest osobą prawną);

Adres e-mail (nazwa użytkownika);

Hasło w postaci zaszyfrowanej;

Kontaktowy nymer telefonu;

Kraj zamieszkania;

Inne dane, które użytkownik dobrowolnie wprowadza do formularzy w sklepie internetowym;

Inne dane, które użytkownik dobrowolnie dodaje później w swoim profilu.

Za prawidłowość, kompletność i terminowość danych wprowadzonych przez sprzedającego nie ponosi on odpowiedzialności. Dla celów bezpieczeństwa zbierane są również adresy IP, z których użytkownicy uzyskują dostęp do strony. Na początku wizyty każdy użytkownik otrzymuje sesyjny plik cookie do identyfikacji i monitorowania koszyka zakupów. NETSCROLL.PL może również przechowywać na komputerze użytkownika inne pliki cookie, takie jak: zaszyfrowany identyfikator użytkownika (w celu identyfikacji użytkownika przy następnej wizycie), recenzje produktów (aby wiedzieć, które elementy zostały już ocenione) oraz pliki cookie Google Analytics (analiza wizyt na stronie).

Wszystkie powyższe dane, z wyjątkiem plików cookie, są trwale przechowywane na stronie NETSCROLL.PL. Pliki cookie sesji są przechowywane w pamięci serwera tylko na czas trwania wizyty i są usuwane po godzinie bezczynności, a stałe pliki cookie są przechowywane na komputerze odwiedzającego.

Wdrażanie polityki prywatności

Firma Maneks plus d.o.o. przyjęła Regulamin ochrony danych osobowych. Wszyscy pracownicy firmy, którzy w jakikolwiek sposób stykają się z danymi osobowymi, zapoznają się z treścią Regulaminu ochrony danych osobowych.

Prawo do informacji

Użytkownik ma prawo do bezpłatnego otrzymywania informacji o swoich danych osobowych, którymi dysponuje, a także prawo do ich przeglądania, poprawiania lub usuwania. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące usunięcia lub wykorzystania Twoich informacji, prosimy o kontakt mailowy na adres [email protected] lub wyślij nam zgłoszenie pocztą do Maneks plus d.o.o..

Informacje o statusie zamówień

Zastrzegamy sobie prawo do powiadomienia użytkownika o statusie jego zamówienia na podany numer telefonu lub adres e-mail. W przypadku nie odebrania zamówienia przez okres dłuższy niż 5 dni, zastrzegamy sobie prawo do zadzwonienia i powiadomienia o tym fakcie w celu przypomnienia o odebraniu towaru.

Powiadomienia po otrzymaniu zamówienia

Doświadczenie użytkownika jest dla nas ważne, dlatego po otrzymaniu zamówienia, nasz osoba polecająca skontaktuje się z Tobą w celu sprawdzenia, czy jesteś zadowolony z zakupu i produktu. Jeśli chcesz, zostaniesz również poinformowany przez naszego poleconego o innych korzyściach, które możesz uzyskać lub wykorzystać przy zakupie online. W tym przypadku otrzymasz elektroniczne i SMS-owe powiadomienia o korzyściach firmy na swój numer telefonu i adres e-mail. Zgodę możesz w każdej chwili anulować, kontaktując się z nami pod adresem [email protected] lub klikając na link „wypisz się”, aby się wypisać. Ponadto, w ramach naszej działalności, zastrzegamy sobie prawo do zapytania Ciebie o częstotliwość odwiedzania naszej strony. Będziemy korzystać z Twoich opinii w celu ulepszenia strony i doświadczenia użytkownika. W przypadku wypełniania formularzy promocyjnych (kupony zniżkowe) w serwisach społecznościowych, na Twój adres e-mail zostaną wysłane powiadomienia, które będą informować Cię o możliwościach wykorzystania kuponów promocyjnych. Możesz również wypisać się z tych powiadomień w taki sam sposób, jak opisano powyżej.

Użytkownik ma prawo dostępu, na każde żądanie, do swoich danych osobowych oraz poniższych informacji od firmy Maneks plus d.o.o., jako administratora danych:

Cele przetwarzania,

Rodzaje danych osobowych, użytkownicy lub kategorie użytkowników, którym dane osobowe zostały lub zostaną ujawnione, w szczególności użytkownicy w krajach trzecich lub organizacje międzynarodowe,

Szacowany okres przechowywania danych osobowych lub, jeśli nie jest to możliwe, kryteria stosowane do określenia tego okresu,

Istnienie zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

Przyczyny tego stanu rzeczy, a także znaczenie i przewidywane konsekwencje takiego leczenia dla danej osoby.

Jedna (bezpłatna) kopia Twoich danych osobowych w formacie, który sam określisz (jeżeli wniosek jest przekazywany za pomocą środków komunikacji elektronicznej i nie złożysz innego wniosku, kopia zostanie przekazana drogą elektroniczną). Za dodatkowe kopie, o które się zwrócisz, operator może pobrać rozsądną opłatę, biorąc pod uwagę koszty.

Korekta niedokładnych danych osobowych.

Masz prawo zażądać od firmy Maneks plus d.o.o., jako administratora danych, ograniczenia w przetwarzaniu danych osobowych, gdy tego zażądają:

Zaprzeczasz dokładności swoich danych osobowych, przez okres pozwalający administratorowi danych na weryfikację dokładności danych osobowych,

Przetwarzanie jest nielegalne i sprzeciwia się usuwaniu danych osobowych, a zamiast tego wymaga ograniczenia ich wykorzystania,

Administrator danych nie potrzebuje ich już do celów przetwarzania, lecz do egzekwowania lub obrony roszczeń prawnych.

Usunięcie wszystkich danych osobowych (prawo do zapomnienia), jeżeli spełnione są założenia art. 17 ogólnej ustawy o ochronie danych osobowych, a w szczególności w przypadku cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Wyświetlanie danych osobowych w ustrukturyzowanej, szeroko stosowanej i czytelnej maszynowo formie, z prawem do przekazania tych informacji innemu administratorowi danych, bez utrudnień ze strony pierwotnego administratora.

Wygaśnięcie danych osobowych dla celów marketingu bezpośredniego, w tym tworzenie profili.

Na decyzję opartą wyłącznie na automatycznym przetwarzaniu, w tym na tworzeniu profili mających skutki prawne w odniesieniu do użytkownika lub w podobny sposób, użytkownik ma istotny wpływ, pod warunkiem że spełnione są założenia określone w art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.

Prawo do złożenia skargi na administratora danych do inspektora ochrony danych osobowych, jeśli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza ogólną ustawę o ochronie danych osobowych.

Procedura korzystania z praw

Jestem świadomy, że wszystkie powyższe wymagania dotyczące wykonywania praw w związku z danymi osobowymi mogą być kierowane na piśmie do administratora danych, na poniższy adres: [email protected]

Jestem świadomy, że dla potrzeb wiarygodnej identyfikacji w przypadku korzystania z prawa do danych osobowych, operator może zażądać ode mnie dodatkowych informacji i może odmówić działania tylko wtedy, gdy udowodni, że nie może mnie wiarygodnie zidentyfikować.

O plikach cookie

Czym są pliki ccookie i dlaczego są potrzebne?

Plik cookie to krótki tekst, który strona internetowa wysyła do przeglądarki internetowej podczas wizyty. W ten sposób witryna rozpoznaje użytkownika, zapamiętuje informacje o jego wizycie i zapewnia przyjazną i łatwą w użyciu usługę online. Za pomocą plików cookie dostosowujemy zawartość naszej strony internetowej, zapamiętujemy Twoje preferencje i zapisujemy wizytę w naszym sklepie internetowym. Przeglądanie naszego sklepu internetowego jest wygodniejsze, szybsze i bardziej efektywne z wykorzystaniem plików cookie.

Blokuj pliki cookie

Użytkownik decyduje się zezwolić na zapisywanie plików cookie na swoim urządzeniu. Możesz kontrolować i modyfikować ustawienia plików cookie w swojej przeglądarce internetowej.

Aby uzyskać informacje na temat ustawień plików cookie, należy sprawdzić ustawienia używanej przeglądarki internetowej.

Chrome

Firefox

Opera

Internet Explorer 9

Internet Explorer 7 i 8

Safari

W przypadku zmiany lub usunięcia pliku cookie w przeglądarce, zmiany przeglądarki lub urządzenia, konieczne może być ponowne wyłączenie plików cookie. Procedura zarządzania i usuwania plików cookie różni się w zależności od przeglądarki. Jeśli potrzebujesz pomocy, możesz skorzystać z pomocy przeglądarki dla użytkowników. Możesz również zrezygnować z Google Analytics w następujących przypadkach link https://marketingplatform.google.com/about/ .

Pliki cookie  używane na tej stronie

NAZWA PLIKÓW / CEL / TERMIN WAŻNOŚCI / FIRMA

sb/ Funkcjonująca wtyczka Facebooka / 2 lata / Facebook

fr/ Funkcjonująca wtyczka Facebooka / 3 miesiące / Facebook

xs / Funkcjonująca wtyczka Facebooka / 3 miesiące / Facebook

c_user/ Funkcjonująca wtyczka Facebooka / 3 miesiące / Facebook

presence/ Funkcjonująca wtyczka Facebooka / termin ważnośi jednej sesji / Facebook

pl/ Funkcjonująca wtyczka Facebooka / 1 miesiąc / Facebook

wd/ Funkcjonująca wtyczka Facebooka / 1 tydzień / Facebook

datr/ Funkcjonująca wtyczka Facebooka / 3 miesiące / Facebook

m_pixel_ratio/ Funkcjonująca wtyczka Facebooka / termin ważności jednej sesji / Facebook

dpr/ Funkcjonująca wtyczka Facebooka / 1 tydzień / Facebook

act/ Funkcjonująca wtyczka Facebooka / termin ważności jednej sesji / Facebook

_lo_v / Funkcjonująca wtyczka Ghostmonitor / 3 miesiące / Ghost monitor

__cfduid / Funkcjonująca wtyczka Ghostmonitor / 1 rok / Ghost monitor

__cfduid / Funkcjonująca wtyczka Ghostmonitor / 1 rok / Ghost monitor

_ga / Funkcjonująca wtyczka Ghostmonitor / 1 rok / Ghost monitor

__utma / Statystyki odwiedzających strony / 2 lata / Google analytics

__utmz / Statystyki odwiedzających strony / 6 miesięcy / Google analytics

__utmc / Statystyki odwiedzających strony / termin ważności jednej sesji / Google analytics

__utmv / Statystyki odwiedzających strony / termin ważności jednej sesji / Google analytics

woocommerce_items_in_cart / funkcjonowanie strony NETSCROLL.PL / NETSCROLL.PL / NETSCROLL.PL

__kla_id / funkcjonowanie strony NETSCROLL.PL/ NETSCROLL.PL / NETSCROLL.PL

wp_woocommerce_session_ / funkcjonowanie strony NETSCROLL.PL / NETSCROLL.PL / NETSCROLL.PL

Życzymy Tobie wielu miłych oraz przyjemnych zakupów!

Zespół NETSCROLL.PL